Monday 23 May 2011

tentang dia :)



Sape mamat ni ? apa kene mengena dengan aku mamat ni ? HAHA ,
Okep , ni la dia Mohd Zuraidie B.Zulkifli . My boyfriend..chewaahh..
Korang boleh panggil dia ediey .
Just aku jew yang boleh panggil dia hubby . HAHA , joking jew.
Hurm..umur dia sama la dgn aku 19 tahun .
Dia sama dgn aku ada 5 orang adik beradik.
Dia pun ada seorang kakak , seorang abang ,seorang adik laki dan seorang adik puan .
Dia pun anak ketiga dr 5 orang adik beradik.
Dia seorang yang manja , romantik , penyayang..
Dia pandai buat lawak dan pandai ambik hati aku bila ngajuk . hukhuk ..
Dia seorang yang liat bangun pagi2..biase , aku la yang gerak dia.
Dia memang aktif dalam sukan .. futsal ? bola sepak ?bola baling ?bola tampar ?berlari ?sukaneka ?habis dia rembat ..bola jaring je x main ..HAHA ,
okep , tu je yang boleh aku story .
nak lagi ? tunggu aku update yang lain plok ok..
stay with me nomiediey k.
Salam (@____________@)

No comments:

Post a Comment