Monday 23 May 2011

tentang aku ;)


Nama diberi Norhasmida Bt.Mohd Noh .
Korang boleh panggil aku nomie or mida .
Masuk tahun ni umur aku dah 19 tahun . Dah besar dah . hukhuk ^_^
aku masih study di K.I.S.T dalam bidang farmasi . Disana , aku belajar mengenai kimia ubat , cara pendispensan ubat dan lain2 yang berkaitan ubat .
Aku seorang yang simple person tapi aku tak suke pada pende yang remeh temeh , cerewet .
Aku jugak tak suka menunggu orang .pantang betul aku .memang naik angin la.
Hurm..aku ade 5 orang adik beradik dan aku anak yang ketiga.aku ada seorang kakak , seorang abang , seorang adik lelaki dan seorang adik perempuan .Kakak dan abang aku dah kahwen dah . Skrg , tunggu aku je la yang belum lagi .hukhuk..
Huh , setakat ni aku nak fokus study aku dulu la.
Aku seorang yang manja.Manja dengan sape ? hehehehhe..
Seorang yang penyayang , mudah ngajuk.hukhuk ^_^

okep la , ni jew yang dapat aku cerita tentang aku .@___@
Maaf jika bahasa tak seindah mana .Baru aktif blog .
Salam ukhuwah dari nomie :)

No comments:

Post a Comment